Tilrettelagt arbeid, sier noen. Arbeidsforberedende trening, kanskje. Eller jobb for folk med uføretrygd. Vi som jobber her, snakker vel så ofte om mening i hverdagen. Gode kollegaer. Noe å gå til. Den stolte følelsen av å ha gjort et skikkelig stykke arbeid. Velfortjent helg. Kundene våre? De er først og fremst opptatt av at vi leverer skikkelig kvalitet. Avanti-kvalitet. Avanti – eller Avanti Ryfylke AS, som det står på dåpsattesten – eies av Strand, Hjelmeland og Sandnes kommune.

Avanti betyr oppover, og det er ikke tilfeldig. Målet vårt er å bidra til at  alle som jobber her utvikler seg som mennesker på den måten som er riktig for dem. Oppover – framover.  Det betyr at hver av oss har arbeidsoppgaver som passer perfekt for den enkelte. Oppgaver som vi mestrer, og som gjør oss i stand til å levere den gode Avanti-kvaliteten hver eneste gang. I tillegg til topp folk, har vi en svært mangfoldig utstyrspark og kompetanse til tenkelige og utenkelige små og store jobber. Utfordre oss gjerne!

Avanti er sertifisert med ISO 9001-2015 og ISO 14001-2015.

En prat eller en omvisning?